INFORMATIE OVER ONZE BLOKHUT VOOR HUURDERS

DE BLOKHUT  |  TARIEVEN

DE BLOKHUT

Op zoek naar een groepsaccommodatie in een groene omgeving? Onze Blokhut ligt in de bossen van de gemeente Best op ca. 5 minuten fietsen van recreatiegebied ‘De Vleut’ en Aquabest. De winkels zijn te voet (ca. 10 minuten) of per fiets via een snelle fietsbrug bereikbaar, per auto via de reguliere weg slechts 5 min.

Best is aantrekkelijk gelegen tussen het toeristische Oirschot en de lichtstad Eindhoven. Ook via Best is zeer goed bereikbaar dankzij haar ligging aan het knooppunt van snelwegen A2/A50/A67 en een NS station (ca. 10 fietsminuten) met een grote frequentie aan treinen in de richtingen Eindhoven, Tilburg en ’s Hertogenbosch.

VOOR WIE

Onze Blokhut leent zich bij uitstek als een ideale locatie voor zomerkampen van de scoutinggroepen en groepen van Jong Nederland waarbij het accent ligt op de leeftijd tot en met 15 jaar. De capaciteiten in het gebouw zijn afgestemd op groepen tot en met 75 personen.

De Blokhut wordt NIET verhuurd voor (familie) feesten of aanverwante activiteiten. Bent u voor een dergelijke gelegenheid op zoek naar faciliteiten dan zult u echt even verder moeten zoeken.

360° FOTO’S VAN DE LOKALEN

Voordat u ons benadert om de blokhut te huren, wilt u natuurlijk eerst een goed beeld hebben hoe de lokalen er in de praktijk uit zien. Daarom hebben wij van alle lokalen die gehuurd kunnen worden een 360° foto gemaakt. Hierdoor kunt u zelf eerst eens rustig rond kijken.

Ook hebben wij Google Streetview opnamen gemaakt van de omgeving rond onze blokhut. Hierdoor ziet u in welke prachtige natuurlijke omgeving onze blokhut ligt.

ACTIVITEITEN IN DE OMGEVING

Als u een keer niet van ons prachtige terrein gebruik wilt maken, is er voldoende in de omgeving te doen. Niet alleen in Best maar ook in de omgeving van Best.

Al deze activiteiten hebben we gebundeld op één pagina. Waardoor u direct een overzicht heeft van een aantal activiteiten en handige adressen (zoals winkelcentra, apotheken en ziekenhuizen).

ALGEMENE VOORZIENINGEN

De Blokhut is van allerlei gemakken voorzien. Deze worden ook goed onderhouden en voldoen aan de hoge eisen van de moderne tijd. Denk hierbij aan:

• Ruime lokalen
  • Meerdere wasbakken (binnen en buiten)
  • Meubilair
  • Douchecabines (3 stuks)
  • Toiletten (4 binnen, 2 urinoirs en 1 buitentoilet)
  • Gehandicaptentoilet
  • Luchtverwarming met een hoge capaciteit en computergestuurd per ruimte regelbaar
  • Ruime keuken met 3 RVS koelkasten (156 liter/stuk) en vriesvoorzieningen (104 liter)
  • 6 pits RVS gasfornuis voorzien van heteluchtoven
  • 2 industriebranders van horeca kwaliteit
  • Internet (ADSL)
  • Ruime parkeervoorziening aan de openbare weg
  • Kampvuurcirkel met lichtmast, watertappunt en een 230 volt aansluiting

Op de benedenverdieping bevinden zich 2 grote lokalen 103 m² en 52 m² (het grootste lokaal is op te delen in 2 kleinere lokalen middels een schuifwand) een staflokaal, een keuken en de sanitaire voorzieningen. Op de bovenverdieping bevindt zich nog een groot lokaal.

VEILIGHEIDSVOORZIENINGEN

Om de veiligheid van al onze bezoekers te garanderen zijn er een aantal voorzieningen getroffen in de Blokhut. Dit zijn:

• Brandalarm
  • Ontruimingsplan met vluchtroutes in elke ruimte
  • Nooduitgangen
  • Brandtrappen
  • Noodverlichting
  • Grote centrale verbandtrommel
  • Watertappunt bij de stookplaats

In de Blokhut geldt een algeheel rookverbod, conform de regels voor openbare gebouwen.

HUREN VAN DE BLOKHUT

Natuurlijk mag je bij twijfel altijd informeren bij de verhuurcoördinator via dit formulier. Maar bovenstaande regels worden strikt toegepast.

Onze prachtige Blokhut is te huur. Echter wel onder een paar voorwaarden:

• We verhuren alleen aan Scoutinggroepen en aan groepen van Jong Nederland.
  • We verhuren gedurende de zomervakantie alleen hele weken (van zaterdag 13.00 uur en met zaterdag 11.00 uur).
  • Buiten de zomervakantie verhuren wij alleen als midweek (van zondag 13:00 uut tot en met vrijdag 13:00 uur).
  • Onze Blokhut verhuren we NIET tijdens de weekenden.
  • De Blokhut wordt NIET verhuurd voor (familie) feesten of aanverwante activiteiten.

TARIEVEN VOOR 2020

• Onderstaande prijzen zijn tot maximaal 40 personen.
  • Boven het aantal van 40 personen komt er extra € 4,00 p.p.p.n. bij, dit geld natuurlijk alleen voor het aantal personen boven de 40.
  • Wifi = bij de prijs inbegrepen.

Week verhuur

(van zaterdag tot zaterdag = 7 nachten)

• Per week € 1050,00 vaste prijs. (Dus ongeacht het werkelijk aantal overnachtingen)
  • Borgsom voor groepen t/m 75 personen € 350,00
  • Borgsom voor groepen > 75 personen: in overleg
  • Extra p.p.p.n. boven de 40 personen € 4,00 (zie boven bij >40 personen)

Midweek verhuur

(van zondag tot vrijdag = 5 nachten)

• Per midweek € 750,00 (Dus ongeacht het werkelijke aantal overnachtingen)
  • Zondag vanaf 14:00 uur en vrijdag tot 16:00 uur.
  • Borgsom voor groepen > 75 personen: in overleg
  • Extra p.p.p.n. boven de 40 personen € 4,00 (zie boven bij >40 personen

Voor dagdelen

(één dagdeel = 4 uur)

• Dagdeel in overleg (min € 200,00) Borg € 150,00

Huurweek zomervakantie = zaterdag 13:00 uur t/m zaterdag 11:00 uur
Huurweek meivakantie en herfstvakantie = zondag 14:00 uur t/m vrijdag 16:00 uur

Klik hier voor de Algemene Voorwaarden 2020 en de Kampregels 2020.

Voor de schoolvakanties voor u regio zie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties

Aan bovenstaande overzichten kunnen geen rechten worden ontleend.